2013. január 16., szerda

Eighth Part














Nos, elérkezett Liam szülinapja. Elmegyünk vele bowlingozni, mozizni, meg ilyen szülinapi buli szerűséget tartunk. De mindezt csak azért csináljuk, hogy ne jöjjön rá a meglepetés bulijára.
- Na a terv a következő. Elmegyünk kaja után mozizni, jön Danielle is. Délben pizzázunk a plázában, utána meg megyünk bowlingozni. Ott leszünk 4ig, elmegyünk fagyizni, vagy cukrázdába, időthúzunk, aztán hazajövünk - mondta Zayn. - Harry és Cara, ti ebéd után idejöttök és előkészítitek a házat és elbújtatjátok a vendégeket - fordult felénk. Hogy miért én és Harry? Csupán annyi, hogy kerítőt akarnak játszani. Bár nem nagyon kell, mert holnap megyünk randizni, de ez titok. - Ja és bowlingozás után véletlen összefutunk Nicolelal.
- És Jakekel - javítottam ki. Letárgyaltuk már Nickel, hogy együtt jönnek. Sajnálom Zaynt, de örülök Nicoléknak. Rég nem volt szerelmes, megérdemli, hogy végre boldog legyen.
- Sziasztok! - jött le nyújtókodva a szülinapos, egy nagy ásítás közepedte.
- Boldog szülinapot, öregem! - ugrott rá Louis, ezzel eldöntve Liamet. Igen, már most formában van.
Sorra megöleltük, aztán felszolgáltuk neki a reggelit, ami nutellás grofriból és kávéból állt. Hamar megette, aztán elmentek mindannyian öltözni. Én már kész voltam teljesen, mert 8kor keltem, kajáltam, rendbe tettem magam, utána meg siettem ide. Igen, én Cara Higgins, hajlandó voltam nyáron ilyen korán kelni. Csak egy a baj: már csak 3 nap, és újra suli. De jó tudni, hogy ez az utolsó évem, és utána szabad vagyok, már amennyire énekesként az leszek.
Nagy elmélkedésem közbe visszajöttek a srácok immár teljes harci felszerelésben, kivéve egy bandatagot.
- Na indulhatunk? - álltam fel, merthogy eddig az asztalnál ültem, és kávét iszogattam.
- Még neeeeeeeee! - kiáltott Zayn valószínűleg a fürdőszobából. - Csak még egy utolsó simítás... és....kész! Mehetünk - jött ki végre. - Jó a séróm?
- Ja nagyon, na menjünk! - válaszoltam gyorsan, és elindultam kifele.
A kocsiban épp, hogy elfértünk, de azért túl éltük azt a 20 percet  Kicsit izgultam, hogy minden jól fog-e sikerülni, meg a Danival aló találkozástól is. Remélem tényleg olyan jó fej, mint hogy a rajongók gondolják. Meg a buliba jön Eleanor, Loui barátnője is. Ő a kedvenc 1D barátnőm a kezdetektől fogva, Dani először nem volt szimpi, de hamar megszerettem.
Bementünk a mozi elé, ahol nem kellett sokat várnunk, mert Dani márt ott volt. Gyorsan bemutatkoztam, aztán mentünk a terembe.  A Tedet néztük, szóval a végén más sírtam a nevetéstől, bár amikor meghalt Ted akkor nem nevettem, csak sírtam. De hál' Istennek Lori pont akkor kívánta vissza a régi életét mikor egy hullócsillag suhant át az égen, szóval reggelre ,,feltámadt,, Ted. Hivatalosan is kedvenc filmemnek nyilvánítom. Nagyon tetszett. Bár eddig is Mila Kunis volt az egyik kedvenc színésznőm, szóval nem csoda. Ha már így kedvenc színészeknél tartunk, akkor mondom a kedvenceimet: Mario Casas, Adam Sandler, Rob Schneider, ugye Mila Kunis és természetesen Demi Lovato. Régen néztem Hannah Montanat, de bevallom nekem az örök kedvenc, mivel nekem az az életem része volt egykor, szóval Miley Cyrus is.
A film után átmentünk a pláza étkező részébe. Hosszas gondolkozás után csak garnélát és salátát kértem. Először pizzát akartam, de a bulira azt rendeltünk.
- Na srácok én asszem megyek. Bocsi Liam, de dolgom van, de mégegyszer boldog szülinapot - mosolyogtam rá kedvesen és megöleltem.
- Elviszlek - jelentette ki Harry. - Már ha akarod - tette hozzá, hogy ne legyen olyan feltűnő. Csak bólintottam, jelezve, hogy mehetünk.
Kimentünk az épületből a kocsihoz és gurultunk a Directioner-ház felé. Egyébként a kocsit úgy oldottuk meg, hogy ugye mi haza visszük, aztán majd Nickék azzal mennek be, de Liemnek azt mondják, hogy gyalog jöttek.
Beérve a házba előszedtük a díszeket, és elkezdtük berendezni a házat. A törékeny dolgokat elraktuk, a kanapékat elhúztuk a fal mellé, így már volt elég hely. A lufikat is felfújtuk úgyhogy már majdnem kész volt minden.
Fél 4volt, úgyhogy most kéne jönnie Nicoléknak. 3...2...1...és csengettek.
Kimentem ajtót nyitni, és ahogy gondoltam az én barátnőm és újdonült pasija állt ott.
- Szia! - ugrott a nyakamba Nic, miután gyorsan elhúzta a kezét Jaketől. Jó látni, hogy ilyen boldogok együtt.
- Sziasztok! Akkor itt a kocsikulcs - adtam oda nekik. - Lehetőleg ne túl feltűnő legyen - tanácsoltam.
- Ha ezt nem mondod, ahogy odaérünk szóltam volna Liamnek! - szólt vissza gúnyosan Nic. - Na mi mentünk. Puszi.
- Csövi.
Visszamentem a nappaliba, és mivel má nincs más dolgunk elkezdtem telefonon twitterezni. Nőtt a követőim száma vagy fél millióval. Ekkor valaki, pontosabban Harry jött le a lépcsőn. Feszülős fekete gatya volt rajta egy menő póló és fekete bőrzseki.
- Húúú sexy állat? - incselkedtem vele.
- Nem is tudom... hát Harry Styles - mondta nevetve, majd közelebb jött és megcsókolt. Hogy együtt vagyunk-e? Nem tudom.
- Figyi ez hülye kérdés lesz, de akkor most ketten hogy is állunk? - kérdeztem elpirulva.
- Öszintén? Nem tudom. Majd holnap a randin kiderül - felelt elgondolkodva.
- Okésssss.
Ez után eszembe jutott, hogy a kajákat és a piákat is kikellene rakni, úgyhogy kipakoltam őket a pultra. A zenét már megcsináltam, úgyhogy mindennel készen voltunk, pedig csak fél 8 volt. Mivel ilyenkorra hívtuk a vendégeket el is kezdtek jönni. Először Andy Samuels, Liam legjobb barátja jött meg pár közös haverjukkal. 8ra már egy halom ember tartózkodott a házban.
Pontosan 8:04kor jött az SMS, hogy elindultak haza, úgyhogy 15perc és itt vannak.
Mindenkit elbújtattunk, lekapcsoltuk a villanyokat, aztán mi is elbújtunk a kanapé mögé.
Hallottuk, hogy zörög az ajtó, úgyhogy mindenki idegesen vette a levegőt. Volt vagy 50 ember, de így is tisztán lehetett hallani a halk motyogásokat, hogy miért nem akar kinyílni. Úgy 10másodperc múlva sikerült, benyitott mi meg előugrottunk.
- Meglepetés!!!! - üvöltöttük. Ám nem Nicolék jelentek meg Liammel... Hanem Taylor Swift, egy kulccsal a kezében, amit nem tudom, hogy honnan szerzett.

Miután Jake megjött Liverpoolból, egyből átjött hozzánk. Váltottunk egy csókot, majd egyből a tárgyra tértem.
- Szóval, ma lesz Liam szülinapja, és mivel tudom, hogy úgy is jóba vagy a fiúkkal, mit szólnál, ha elkisérnél? Még ajándékom is van. - mosolyogtam rá nagy, vágyakozó szemekkel. - Csak fél 4re kell odamennünk. - kérleltem tovább.
- Kicsim, persze, hogy elmegyek. Meg amúgy is hivatalos vagyok rá, több száz sztárral egyetembe. Mondjuk a srácok nem tudom miért hívták meg Taylor Swiftet... Úgy tudom, hogy régebben volt egy kis összetűzésük. -tudtam, miről beszél. Anno Harry járt Taylorral, akik hamar szakítottak, így Hazzáé lett a legutóbbi szám. Bár a fiút nem igazán viselte meg, a menedzserek annyira összekaptak, hogy majdnem bíróság elé ment az ügy. Mindezt onnan tudom, hogy mikor ez volt, Cara kb. naponta elmondta a legfrisebb híreket.
- Nem tudom. - vontam vállat. - Csak nem fog patáliát csapni, hisz mégis csak egy bulin lesz.
- Reménkedjünk. - mosolygott.
Gyorsan megnéztünk két HIMYM részt, utána pedig elindultunk a Direction-házba. Gyorsan beköszöntöttünk, majd a Cara által kiszabott feladat szerint elindultunk a bowling pálya felé. Zayn is velünk volt, szóval ő vezetett. A két srác előre ült, és beszélgettek, míg én hátul, a versenyző esőcseppeket bámultam az ablakon. Hiába, nem lenne igazi Londoni szülinap eső nélkül...
Annyira beremelültem a nézelődésbe, hogy észre sem vettem, hogy megérkeztünk. Zayn gyorsan levált, hogy Liamékre "bukkanjon", mi meg bementünk. Rendeltünk egy kis innivalót, közben pedig beszélgettünk. Nem kellett sokat várni, hamarosan megérkeztek Liamék is, a többi négy sráccal, és a barátnőjével, Daniellelel. Mivel ez egy meglepetés buli, ezért nagyon úgy kellett csinálni, mintha tök véletlen lenne. Gyorsan bemutatkoztam Daninak.
- Szia. - mosolyogtam rá, miközben kinyújtottam felé a kezem. - Nicole Baker vagyok, de szólíts csak Nicnek.
- Hello. - rázta meg a kezem. - Danielle Paezer. De szólíts csak Daniellnek. - nevetett, mire én is elmosolyodtam.
- Héj, skacok, beszálltok a játékunkba? - kérdezte Louis.
- Persze. - mosolyogott Jake is, ezzel kezdetét vette a bowlingozás.
Mint említettem, eszeveszett béna vagyok. Zayn többször is próbált segíteni, de reményetelen eset vagyok. Velem ellentétben Danielle viszont marha ügyes, több, mint 30 ponttal előzte meg Niallt, aki a második lett.
Miután kellően kijátszadoztuk magunkat, Louis felajánlotta, hogy menjünk át a házukba egyet filmet nézni. Mi készségesen bólogattunk, úgyhogy írtam egy SMS-t Caranak, hogy 15 perc, és ott vagyunk.
Az autóút kellemesen telt, azt leszámítva, hogy hatan voltunk egy ötszemélyes autóhoz, szóval én Jake ölébe ültem, és ahányszor csak egy rendőrt láttunk, le kellett buknom. Eközben tök jót beszélgettünk Danival, aki tényleg marha jó fej, és megigérte, hogy majd tanít nekem pár táncmozdulatot.
A végén egy kis dugóba keveredtünk, de csak pár percet késtünk a megigért időből. Mikor beléptünk, a sztársereg előugrott, hogy meglepetés, és bármennyire is próbáltak jópofizni, a levegőben tapintható volt a feszültség.
Mivel Liamet megrohamozták, én odavándoroltam a sarokban álldogálló Carahoz.
- Mi történt? - kérdeztem.
- Te hívtad meg? Mégis hogy gondoltad? - üvöltötte le rögtön a fejem.
- Miről beszélsz? - kérdeztem megszeppenve, miután visszatért a vér a fejembe.
- Taylor Swift. Itt van. - mutatott az akkor épp lángvörösben popázó szőkeségre. Éppen Miley Cyrussal beszélgetett.
- Nem hívtam meg. Nem vagyok elit tag. Jake már látta, azt hitte, hogy ti voltatok. - mondtam, mire dühösen rámnézett.
- Mi a francért hívtam volna meg? - kérdezte jogosan, de mivel rájött, hogy fölöslegesen üvölti le a fejem, bocsánatot kért. - Bocs, csak... kicsit kiakadtam. Konkrétan betört a lakásba. - elmesélte, hogy valahonnan szerzett egy kulcsot, és bejutott a házba.
- Nyugi. - veregettem meg a vállát. - Próbáld meg élvezni a bulit. - mosolyogtam rá, mire megpróbált nem szenvedő fejet vágni.

Nincsenek megjegyzések: